Loving them basics.

20130409-073326.jpg

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen; jeg elsker basisplagg. Sorte jeans og sorte t-skjorter er hovedbasisien i garderoben min. Dette er for meg en perfekt basis som utgangspunkt sammen med en annen garderobefavoritt; jakken, det være seg i form av skinnjakke, en blazer eller en bouclèjakke. Med gode basisplagg og noen fine jakker, er man alltid beredt i klessammenheng, spør du meg😉
En buksefavoritt fra Zara:

20130409-063721.jpg
En skinnjakkefavoritt fra Zara:

20130409-064443.jpg
Loving them basics🙂

Tags: , , , , , , , , , , , ,

5 responses to “Loving them basics.”

  1. MaritBE says :

    Rålekre😉 Er det lenge siden du kjøpte buksa? Har lyst på en slik!

  2. Linn says :

    Kunne du lagd et innlegg over basicsmust ? Alle de plaggene du mener alle bør ha ?

    • vivovita says :

      Hei Linn. Det kan jeg gjøre vettu😉 Helt avhengig av gode basics🙂 Hyggelig at du ønsker et slikt innlegg. Da skal jeg få til det med tid og stunder. Ha det godt. Hilsen Elisabeth

Legg igjen en kommentar

