Smile :) ;)

20130117-002304.jpg

Den skjønneste jordens blomst er smilet.
Henrik Wergeland

Apropos smil;
For en stund tilbake, forsøkte jeg en liten tannblekingskur for første gang. En kur som i utgangspunktet er en syv dagers kur (jeg brukte ikke ampullene hver dag, men en i ny og ne over en måneds tid) med enkel påføring av litt gele fra en beholder. Og jeg ble virkelig overrasket over hvor bra denne Go Smile- kuren fungerte. Vil samtidig få påpeke at det aller beste selvsagt er å søke kyndig hjelp hos en tannlege/tannpeleier for å ta vare på tennene og holde de rene og hvite🙂

20130116-183850.jpg

20130116-183857.jpg

Uansett; det å smile kan gjøre underverker🙂😉

Tags: , , , , , , , ,

3 responses to “Smile :) ;)”

  1. MaritBE says :

    Smil er det fineste noen kan bære. Får vondt i mitt tannpleier-hjerte når jeg ser slike blekemidler fra nettet😦

    • vivovita says :

      Ja; «A smile is the prettiest thing you can wear»…. Helt klart best å søke kyndig hjelp hos en tannlege/tannpeleier for å ta vare på tennene og holde de rene og hvite. Det er jeg ikke i tvil om…. Stå på videre i jobben din. Den er viktig🙂 Gode ønsker til deg fra meg😉

Legg igjen en kommentar

