Letter to myself…. at 15.

I et utklipp fra KK 11/2010, som jeg har tatt vare på, har den talentfulle Heidi Gjermundsen Broch øst av sin livsvisdom – til seg selv….. Det fikk meg til å fundere litt på hva jeg ville ha sagt hvis jeg skulle ha skrevet et brev til meg selv som 15 år,- anno 1998….
Alt i alt tror jeg mitt 15-årige jeg ville vært fornøyd med meg i dag. Livet har latt mange drømmer gå i oppfyllelse🙂

Disse setningene kunne jeg hvisket i mitt 15-årige jegs øre hver morgen. Noen av dem er en selvfølge i dag, og noen jobber jeg fremdeles med:
– husk: alt med måte
– pust med magen
– forsøk å leve i nuet
– ha tro på deg selv
– stol på magefølelsen
– ta godt vare på vennene dine. De skal vare lenge. De beste vennene du har nå, vil fortsatt være dine beste venner når du er voksen (les: nå)😉
– følg dine drømmer
– fortsett å stå på, slik at du når målene dine. The sky is the limit🙂
– tør å ta plass og by deg selv i settinger utenfor komfortsonen din også…
– tenk, si og gjør positivt
– le mye
– lytt til kroppen
– sett pris på det du har; vær takknemlig.
– slapp av
– fortsett å være snill. Det ordner seg alltid for snille jenter.
– stå for det du tror på

20130112-213459.jpg

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Legg igjen en kommentar

