Chanel it is.

Litt Chanel å krydre hverdagen med er aldri feil, og her er tre favoritter fra Chanel på «beauty-fronten» nå om dagen:

Vitalumiere Aqua foundation. Jeg bruker bruker fargen 30 beige. Jeg påfører et tynt lag med denne med foundationbørste (ikke i hele ansiktet, men kun der jeg vil dekke litt ekstra), før jeg børster et lett lag med dette mineralpudderet (en favoritt fra Glo Minerals) i hele ansiktet.

20130103-204438.jpg
Samtidig har jeg lagt min elsk på denne parfymen:

20130103-204756.jpg
– og denne neglelakken: Rouge Noir.

20130103-205548.jpg

Tags: , , , , , , , , , , , , ,

3 responses to “Chanel it is.”

  1. MaritBE says :

    åh, herlig! love.

    • vivovita says :

      Chanel skuffer sjelden ♥ Ha det godt. Og igjen: takk for at du kommer med så koselige kommentarer🙂 Varm hilsen fra Elisabeth

      • MaritBE says :

        Har faktisk lite av chanel, skuffende! Skjerpings,hehe. Bare hyggelig det vettu! Så koselig at du svarer meg også, det gjør meg glad❤

Legg igjen en kommentar

