Simply the best….

Simply the best shampoo,- from my point of view…😉

Sjampo, balsam og hårkur fra L’oreal med navnene Intense Repair og Absolute Repair har jeg nå brukt i en årrekke, og er det beste for mitt hår. Jeg har forsøkt flere frisørmerker fra tid til annen, men går ALLTID tilbake til dette merket.
Jeg bruker hårkuren etter sjamponering og balsam til slutt hver gang jeg dusjer. Fuktighetsgivende «de luxe» pluss at produktene lukter supergodt.

20121121-110806.jpg

Tags: , , ,

2 responses to “Simply the best….”

  1. Bjørg says :

    Ta ein titt innom meg;)
    Klem
    Bjørg
    husetvedfjorden.blogspot.com

Legg igjen en kommentar

