Jacket junction..

Er det noe jeg aldri blir lei på klesfronten er det bouclè-jakker, blazere og skinnjakker. Samlingen i klesskapet begynner å bli ganske så stor etter å ha hatt oppheng på slike jakker i flere år…. Jakkene gjør det enkelt å kle seg til de fleste anledninger. En jakke, enkel t-shirt og skinny jeans og så er jeg «good to go»…..🙂 Jeg «trenger» strengt tatt ikke flere jakker, men jeg fristes allikevel gang på gang… Denne gangen er det jakker fra Mango som står på ønskelisten:

Når prisen for denne jakken er 299,-, vil jeg kalle dette et kupp😉

En herlighet av en paljettjakke. (799,-)

En blazer som denne til 299,- er heller ikkje gale..😉

Tags: , , , , ,

Legg igjen en kommentar

