Some «Pippi-thinking»…

Det har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkert

(Pippi Langstrømpe)

Jeg kjenner at sitatet fra Pippi utfordrer meg. Vi har alle en mer eller mindre ubevisst indre dialog.
Pippi sin indre dialog tenker jeg ville vært noe i disse baner; «Jeg elsker å prøve nye ting, -bring it on.» «Jeg er bra nok som jeg er.» «Jeg er unik.» Hvordan snakker vi til oss selv? Nedsettende eller oppløftende? Dagens oppfordring og note to self: practice more «Pippi-thinking»….🙂

20121011-104955.jpg

Tags: , , ,

Legg igjen en kommentar

