♡ & ★

Jeg elsker detaljer både på klær, smykker og i interiøret. Dette gullarmbåndet ble med meg hjem fra Kreta. For meg gir det også en ekstra godfølelse når tingene/symbolene har en betydning for meg.

Her er noen assosiasjoner jeg får når jeg ser ned på ♡ & ★-armbåndet mitt:

♡ : kjærlighet, de nære og viktigste ting her i livet, gode relasjoner, å prioritere riktig, følge hjertet osv.

★ : det å sette seg mål og drømme, tørre å satse, ha tro på seg selv, gjøre sitt beste osv.

20120925-105546.jpg

20120925-110251.jpg

Tags: ,

Legg igjen en kommentar

