Michael Kors

Jeg liker fine ting, jeg liker klær, jeg liker shopping…. Og derfor er det heller ikke til å stikke under en stol at jeg liker Ebay. Etter at jeg fikk barn merker jeg at det er bedre for både dem og meg å ikke tråle rundt i butikker i tide og utide, så litt nettshopping etter leggetid er et bedre alternativ for meg. Denne jakken fra Michael Kors som dukket opp i posten etter at jeg vant budrunden på Ebay, er et av mine «all time favourite» kjøp på nettet. Liker så godt skinndetaljene og de fiffige knappene. PS; en liten Ebay-miniguide is coming up any time soon.

20120910-173108.jpg

20120910-173115.jpg

Tags:

Legg igjen en kommentar

