Favourite BLOGS @ the moment

Jeg leser mange blogger, og her er to favoritter;

Bloggen til den norske bloggskjønnheten Camilla Pihl har jeg lest i en årrekke, og er og blir den bloggen som troner øverst på favorittlisten. Hennes blogg er et sammensurium av herligheter som til sammen etter mitt syn skaper et fantastisk stilunivers. Samtidig virker hun som en supersympatisk og driftig dame. Big like fra min side.

Den dansk/svenske bloggskjønnheten Anine Bing, har en blogg som jeg kom over ved en tilfeldig for ca. 6 mnd. siden. Hun bor nå i L.A., og blogger blant annet om hennes mange spennende prosjekter og hennes liv som mamma. Denne dama har nå også lansert egen kles-og smykkekolleksjon. Det er mye fra hennes kolleksjon på http://www.aninebing.com som er på min ønskeliste. I’m impressed.

Tags:

Legg igjen en kommentar

