The key to Hello Kitty

20120828-120225.jpg
Nøkkelknippet mitt prydes av disse søte Hello Kitty keycaps. De gjør det enklere å skille nøklene fra hverandre, og så er både jeg og jenta mi på 5 år enig i at de er innmari søte og dekorative;) Dagens oppvoksende generasjon er hekta på Hello Kitty. Denne katten var også populær da jeg jeg var lita jente, og har nå de senere årene kommet tilbake for fullt. Hvorfor har nettopp denne figuren tatt helt av? Jeg har lest sted at det blant annet kan være fordi figuren ikke har noen munn, at Kitty er så populær. At barna (og de voksne, hi hi) dermed kan få sine følelser over på katten…. Hmm, kanskje det stemmer? 😉

Tags: ,

Legg igjen en kommentar

